Friday, April 20, 2007

Για τη demonia και για τους άλλους που νιώθουν έτσι τελευταία


Τους βρήκανε σε ανασκαφές στην Ιταλία. Νεολιθική εποχή (6.000 - 5.000 π.Χ.). Μόλις δηλαδή οι άνθρωποι είχαν αρχίσει να ζούνε σε μόνιμες κατοικίες και να ασχολούνται με τη γεωργία και την κτηνοτροφία. Γραφή και τέτοια δεν είχανε τότε και δεν υπάρχει καμία πιθανότητα να μάθουμε ποιοι ήτανε και γιατί τους θάψανε μαζί, έτσι αγκαλιασμένους. Μόνο το από τι πέθαναν μπορούν να βρούνε οι ειδικοί. Εγώ λέω ότι δεν πρέπει να μας νοιάζει αυτό. Να τους αφήσουν στην ησυχία τους, λέω εγώ. Το μήνυμά τους στην αιωνιότητα δεν γινόταν να είναι πιο σαφές... Αυτό είναι μήνυμα αγάπης και όχι οι ανέραστες πασχαλινές μαλακίες.

5 comments:

Siddhartha said...

Μπράβο ρε φίλε. Μπράβο γαμώ τα νεύρα μου γαμώ. Τα ίδια σκέφτηκα όταν το διάβασα στις εφημερίδες πριν κάμποσο καιρό. Το μήνυμα της αγάπης χωρίς θρησκείες, πολιτικές σκοπιμότητες κτλ. Να'σαι καλά.

demonia said...

Anasazi μου,σ`ευχαριστώ πάρα πολύ!!Καταλαβαίνεις ακριβώς τι εννοώ στο post μου :-)
Την είχα ξαναδεί αυτή τη φωτό,είναι πραγματικά συγκλονιστική...

tink said...

δεν θα σε πειράξει να μην το γαμήσω και πολύ ε; είμαι και κοριτσάκι, ε και όσο να πεις ψιλοσυγκινήθηκα αλλά κράτησε κάτι χιλιοστά του δευτερολέπτου πριν σκεφτώ οτι μπορεί να είχαν αγκαλιαστεί γιατί το είχαν δαγκώσει και μετά να τους ήρθε μια ταυτόχρονη καρδιακή προσβολή και να τους γάμησε τα πρέκια. Καλά δεν το γαμάω άλλο.

Siddhartha said...

Χα χα χα χα.
Καλά tinker είσαι από άλλο πλανήτη. Τελικά ο Λιακόπουλος είχε δίκιο. Υποκλίνομαι.

Siddhartha said...

Φίλε, πέρασα όλο το βράδυ χθές παρατηρόντας αυτή την εικόνα. Οι λεπτομέρειες, το γεγονός ότι κοιτάζονται στα μάτια, ο τρόπος που αγκαλιάζονται, με ανατρίχιασαν. Ταξίδευα όλο το βράδυ. Να'σαι καλά.